Jak wyszukać najlepsze pomysły na swoje filmiki na Tik Toku?
- Zakładka „Odkryj” czyli lupka na Tik Toku – wpisujesz słowa kluczowe dla twojej branży, firmy i sprawdzasz najlepsze, użytkowników, filmy i hasztagi. Sprawdzasz viralowe treści i następnie robisz analizę filmiku: jaki hook był użyty, Call to Action, przejścia, montaż, opisy, hashtagi, muzyka w trendach, jaka długość filmiku, na jaki temat filmik? Inspirujesz się pomysłem, sprawdzasz profil i inne filmiki danego twórcy, patrzysz jak kadruje, jak robi opisy, jak robi montaż, możesz kliknąć w filtr i zobaczyć z ostatniego na przykład miesiąca i aplikacja tik tok sama sugeruje tobie kolejne podobne tematy i hashtagi według, których wyszukiwali inni użytkownicy. Gdy polubisz, skomentujesz, zapiszesz, algorytm Tik Toka będzie Tobie wyświetlał więcej tego typu treści. Dzięki czemu będziesz miał niekończącą się bazę kolejnych pomysłów, które będą ci same przechodziły pod przyszłe filmiki
- Ankiety od twoich klientów – to najlepsza inspiracja pod twoje Tik Toki. Wypisz listę 30 najczęściej zadawanych pytań przez Twoich klientów, współpracowników, czy w Twojej branży i na każdy nakręć odrębny filmik.
- Strona answer the public com www.answerthepublic.com
Wpisujesz słowa kluczowe, wyskakują Tobie wyniki, trzy diagramy i pod spodem
tabelka, widzisz jakie frazy po słowach kluczowych najczęściej wyszukują klienci w
Google, możesz kliknąć w daną frazę i zobaczyć jakie artykuły się na ten temat pojawiły,
streścić, dodać Hooka, Call to Action i masz gotowego Virala pod swojego Tik Toka. - Komentarze pod twoimi Tik Tokami i pod Tik Tokami konkurencji to gotowa baza
pomysłów i inspiracji.
Resztę topowych narzędzi oraz jak ich używać, poznasz w kursie: Akademia Tik Toka, kliknij w link i sprawdź tutaj.
4 najważniejsze elementy wysoko zasięgowego krótkiego przekazu wideo:
Tik tokowi zależy na maksymalizacji uwagi i zaangażowaniu widza, liczy się Watch
Time. Aby widz nie przescrolował twojego Tik Toka masz dosłownie 3 sekundy, aby
zatrzymać jego uwagę i zainteresować.
- Na początku jest to tak zwany hook, następnie w strukturze
powinno pojawić się… - Call to Action, czyli wezwanie do działania dlatego, że część
widzów nie zostanie do końca filmiku i ważne, aby nie „uciekło” w ogóle z twojego
profilu, tylko na przykład zaobserwowało go. Następnie w strukturze powinna być… - Wartość merytoryczna pod twoją niszę, która będzie edukować, inspirować,
angażować. I na koniec ponawiamy.. - Call to Action, by widz wiedział, co ma zrobić.
Aby zwiększyć szansę na viral zastosuj także: trendującą muzykę, opis hasztagi, storytelling, grę
kadrami, czyli zmianę kadru co 2-3 sekundy, więcej na ten temat znajdziesz w Kursie Akademia Tik Toka Kliknij w Link i sprawdź teraz
3 rodzaje treści, których nie może u Ciebie zabraknąć na Tik Toku!
Ustal CORE tematów, o jakich chcesz mówić na swoim profilu, zgodnie z twoją branżą, firmą, marką, biznesem, eksperckim doświadczeniem, pasją, zainteresowaniem, dziel się wiedzą w danej dziedzinie, tworząc swój wizerunek eksperta, dając i wnosząc wartość pod twoją grupę docelową tak, aby “przyciągać swoje plemię”, by Widzowie mogli cię poznać, polubić, zaufać i podążać za twoim Call to Action.
Na początek…
Zastanów się jakie są twoje główne pasje i zainteresowania, na czym się znasz oraz jakie problemy i wyzwania rozwiązuje Twój biznes, produkt / usługa, komu i w czym pomagasz?
Rodzaje contentu:
Następnie wokół cor’owego tematu poruszaj się w czterech rodzajach contentu:
1. Edukacyjnym i Konwersacyjnym / angażującym pod twoją niszę (80% treści)
2. Inspiracyjno-motywacyjno- osobistym, by ludzie mogli cię poznać, polubić i zaufać (10% treści)
3. Rozrywkowym, by zaangażować i ocieplić wizerunek (10 treści
Co i jak dokładnie zrobić i kiedy dodawać, harmonogram publikacji i treści znajdziesz szczegółowo w kursie „Top 100 skutecznych, viralowych, krótkich form wideo do rozwoju twojego biznesu” oraz w kursie “Attraction i Action marketing magia Tik Toka, czyli jak działać w social mediach, by mieć wpływ i sprawić, by ludzie sami się do ciebie zgłaszali”?
Daj znać w komentarzu jakie treści chętnie przeczytasz na naszym blogu?
0 komentarzy